19 Kasım 2009 Perşembe

Hey babalar be!

Bazılarınızın gözlemlediği üzere bir süredir, uzun süreli ve maceraperest deniz/okyanus seyahatlarine nasıl katılınır konulu tezimi hazırlıyorum :) Karşılaştığım ilginç bir bulguya dikkatinizi celbedeceğim:

Bu amcalar dünyanın birkaç köşesinde birden yelkenli tekneler ile maceraperest turlar düzenliyorlar. Siteyi GoogleTranslate ile inceledim, zira Almanca! En çok üzüldüğüm 22 Kasım'da Atlantik geçişine başlayacak bir tekneye katılmak içi geç kalmış olduğumdu. Ve ne yazık ki Nisan'a kadar Atlantik geçişi yok başka. Ama zilyon tane seyir var o ayrı. Bu arada amcalar Horn Burnu seferleri de düzenliyorlar, hatta Horn'dan Antarktika'ya gidip gelme turunu gördüğümde dibim düştü. Fiyatlar da astronomik değil. Horn burnu harici etkinliklerin fiyatı 4 haftalık (okyanus geçişi) 3000 Euro, 2 haftalık 1250 Euro, haftalık 500-600 Euro dolayında. Bir sorun olasılığı var yalnız: eğer kaptan ve tayfa hep Almanca konuşan bir seyir ekibi oluşursa nice olur halimiz :)

3 yorum:

  1. Manuel Cruises' dan daha güzelmiş bu. Çok heyecanlanıyorum ben boyle fırsatları görünce :)

    YanıtlaSil
  2. Onur selamlar, blogunu inceledim mesajının ardından, gerçekten çok güzel. Tamamen bağımsız olarak aynı hayalleri kurup, aynı kişilere özenip, aynı kitapları okuyor olmamız hem doğal hem hayret verici.

    Geçen sene bir grup olarak X-mas Regatta'ya katıldık. Blogumuzda da bununla ilgili bir yazı var, eğer okumak istersen. Başka öğrenmek istediğin bişey olursa da yalinb@yahoo.com adresinden ulaşabilirsin.

    Iyi regattalar size..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Yalın, ben de bir süredir büyük keyifle burayı takip ediyorum; xmas regatta ile ilgili yazınızı da çoktan okudum zaten karar vermeye çalışırken. Okyanusta görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil